2010-08-14

På måndag ska pappa in på avlastning för första gången. det känns lite jobbigt och undrara hur han reagerar? Jag har haft mycket i huvudet den senaste tiden om pappa så i går tog jag och min bästa vänn hjulingarna till sommarstugan och det visade sig att det va den bästa fiske kvällen som vi upplevt. de vart stor gädda och abborre. jag satt där och tänkte när vi metade abborre att det här grundet det visade du mej som barn och du sa alltid att där går det stor abborre och det gjorde de, för vi fick verkligen fin fisk där. De var skönt att bara få komma ifrån allt jobb och bara umgås med sin bästa vänn....

Lite fisk vi tog;)


Och Tomas största Gädda som han fått i livet högg oxå....


Det var helt klart den bästa kvällen vi haft på Mycket länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0