2010-08-15

Igår var vi på 50-tals fest i Hjulbäck

Det var våra vänner Nisse, Maria och Magnus som anordnade en 50-tals fest i Hjulbäcksbystuga. Jag var där och hjälpte Nisse med maten hela dagen... Vi hade massor med god mat bl.a Revben, karre, entrcote, kycklingklubbor, grillspett, två olika sorters potatissallad, tzatziki och bea sås.. Dom hade bjudit in ett 40 tal gäster.. och vi hade riktigt trevligt...
Det vart lite stresigt när vi skulle hem och byta om mitt i allt pyssel innan festen.
Mamma och pappa var för bi och tittade hur vi hade klätt oss sammtidigt passade dom på att städa ur deras bil. Pappa behöver ju komma ut och göra något annat när han inte har dagverksamheten under helgen, han blir så virrig om han måste var hemma hela dagen..
Det kändes som om det var en av pappas bättre dagar.. han kändes pig, glad och pratsam...

Lite bilder från festen

Jag och Linda



Jag själv ;)



Magnus och Tomas



Magnus Larsson och hmmmm?



Maggie



Johanna



Maggie, Magnus, Johanna och Nils



Lundis, Maggie och Magnus



Tomas och Jag

Tack alla för en trevlig fest!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0