2010-08-23

Helgen

I helgen har det inte hänt så mycket. I lördags jobbade jag en kortis sedan var jag upp till bror min i skeberg och hjälpte honom att lägga på taket på vedboden. På söndag kom min syster hit och höll på med veden medans jag lagade mat till dom. Jag tog även med Amanda och Emma ner till sjön och tittade på när dom åkte snöskoter på vattnet. Det tyckte dom vad spännande. Även pappa och fatser var med. Pappa tyckte det var bara lek och att dom inte var riktigt riktiga och det kan man ju för visso hålla med om...
Jag tyckte det var en riktigt skön helg så man fick varva ner.

I Dag
Idag har jag Jobbat. Pappa och Lennar kom och åt hos mej i dag. jag tycker det är underbart med Lennart han är så snäll och hjälpsam mot pappa och verkligen pysslar om honom. Jag blir så glad när jag ser dom pappa mår så bra med honom. Inte äns fast vi pratade om Mamma så undrade han när hon skulle komma hem. det kändes så bra. Nu på kvällen har jag varit i väg till sommarstugan och fiskat. det var väll en okej fiskekväll men jag tappade mycket fina abborrar det kändes lite surt men bom får skjut om!!!

Snart kommer Mamma tillbaka hoppas hon haft det bra...
ha en skön kväll alla vänner...
  


Kommentarer
Postat av: Beth

Tänk att det inte blev mer fisk - det ska ju bli dåligt väder. Vad skönt att pappa o Lennart var till Dig. Jag kan tänka mig hans kommentarer om matlagning för att inte tala om scoter. Ge familjen en kram så får Du en själv

Kram

2010-08-23 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0