Tisdag 2010-08-17

Nedstämd  och Tankarna går.....


Idag har jag haft en lång arbetsdag i Insjön med mycket folk så nu är man ganska trött;)
Satt i bilen på vägen hem och tänkte på hur pappa har det på Limsjögården. Om jag inte var så trött skulle jag ha hälsat på honom. Det var svårt att lämna honom där sa brorsan. han skulle inte alls bo där coh skulle bara hem men peronalen var duktig och fick honom att följa med dom tillslut... Det är rätt jobbigt att brottas med sina känslor idag... känner mej nere och ur gängorna både för att pappa är på hemmet och jag jobbat mycket de senaste...
Men en sak fick jag reda på för några dagar sedan att han ska ut med Lennart på fredag och det gädjer mej. Och på söndag kommer han hem hit och ska vara här med min syster och pylta på gården. Då hoppas jag att det blir fint väder..


Kram på er alla vänner där ute....
det känns så roligt att jag fått så mycket besökare på bloggen....

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin blogg du har Tobias! Jag var med dagverksamheten igår till Siljansnäs under en heldag. Vi drack kaffe hos Beth, besökte Siljan Air Park och åkte upp till Buffils Anna. Din far hade en fin heldag. Han blev lite brydd när jag blev getingstungen.

Vi ses och hörs/ Nina Granström

2010-08-18 @ 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0