Torsdag 2010-08-19

I dag har Jag slitit och jobbat hårt. Har gjort skaldhusrsbakelser till Tempo i siljansnäs. Min käre bror kom förbi jobbet innan jag skulle åka hem. Han berättade att han fått en panikattack då han lider av panikångest. Han kände sig nere och stressad över allt.
När jag kom till jobbet i morse så hade det varit inbrottsförsök där i natt.. dom hade klippt upp låset till förådet och försökt tagit sig in igenom fönstret. synd att dom inte tog sig in. finns ju inga pengar där ändå och larmet går direkt till securitas och dom är på plats på under fem minuter. börjar bli trött på dessa inbrotts försök och skadegörelse.

Har fått dags rapport av Beth om gårdagen... Pappa hade varit orolig och somnat först vid midnatt någon gång och det förstår jag att han är. Det är ju inte lätt att bara byta miljö rätt upp och ner. Hoppas det gått bättre i natt.
Tänk när han kom hem när han precis hade börjat på dagverksamheten och han var arg som ett bi över en gubbe som inte hade velat klivit ur taxin. Han hade sagt åt chaffören ta gubben i nacken och baken och kasta ut honom. Jag skrattade när han berättade det för mej och då sa pappa.
-Ja men då vart de fart på gubben och ut hoppade han.
Man vet ju inte om det är sant men roligt va det när han berättade de. (jag skrattar ju inte åt min pappa utan med honom)


 
Skaldjurbakelser som jag gör på jobbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0