Äntligen Fredag

Godmorgon...
Vaknade i dag med världens huvudvärk och håller just nu på att bota den men vi får se hur det gå. Arbetsveckan har varit full av ny uplevelser då jag dubbel jobbat denna vecka med och kommer att göra det en vecka till. Min pappa har haft en bra vecka. Fast nu tycker jag att det har gått lite läskigt fort utför igen. Jag har lite svårt handskas med denna situation känner jag mycket tankar om allt kring honom, Hur allt ska bli, varför och när.. Det snurrar i huvudet mest hela dagarna tycker jag. Men men jag ska inte sitta här och gräva ner mej i det nu för då blir dagen för jobbig ska ju starx åka och jobba.
Ikväll ska vi ha en myskväll med lite god mat en stark öl kanske och lite gott till kvällen med barnen. Det känns ju mysigt iallafall.. vi höres i kväll ( ´ska ta mej ikragen och blogga i kväll;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0