Fredagsmys

Jah då var det fredag kväll och mys framför TV:n med hela familjen. Nu är klockan tio i nio och barnen sover och Linda ligger i soffan och sover vad trevligt man har det.
När jag kom till Jobbet i morse så låg det en lapp vid kassan, där det stod. Beställda bakelser till lördag 100st. Vilken morgon tänkte jag och började förbereda så i dag har jag gjort 63st skaldursbakelser och resten fick chefen komma in och göra för mer han jag inte med...
Tänkte jag skulle fixa till bloggen lite med nytt utseend nästa vecka eller nått med lite hjälp. Vi får se om det går som jag vill...
I helgen blir det fullt upp med klippning och skjutsa en spis etc.
Ska väll försöka att följa hockeyn i morgon och försöka träffa pappa lite...
nu ska jag försöka jag upp Linda ur soffan men det blir la svårt kan jag tänka mej..
vi höres...



I morgon Bofrors-Leksand

Kommentarer
Postat av: Thess

Hoppas du blir nöjd!:P

2010-09-25 @ 22:20:26
URL: http://thuss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0