Kvällen...

Har haft fullt upp hela kvällen med måleri av källartrappans tak... Han även med en fisketur med Tomas.. Vi fick iallafall några gäddor... Annars har det inte hänt så mycket idag.
Fick reda på att pappa och Lennart varit ute och plockat lingon i dag. Tur att pappa får komma ut i skogen lite. Han som alltid älskat naturen...
Nu tänkte jag att jag ska ta min älskade med in i sängen och sova...
Ska fundera ut någon rolig händelsa att skriva om i morgon om mig och pappa...
Kanske ska ta den om när mamma kuckelikuade på ett ben på köksbordet då... ler..
men jag kanske får skäll av mamma då ;)
God natt på er..
kul att lite nya besökare har dykt upp....


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-06 @ 22:04:20
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0