Mässan!!!

Nu är det dax och varva ner efter jobben.. Ska ta en dusch och bli lite representabel till mässan i morgon. Jag ska stå på edshult på äldreomsorgsmässa med inriktnig på demens. Jag ska vara där först till kl 14.00 för intrevju och sedan ska jag stå och representera Leksands demensförening mellan kl 16 och 18. så det är väll bäst att man ser representabel ut iallafall;)
Hoppas det kommer mycket folk och lyssnar, ser och lär sig lite mer om demens över lag... Det är ju inte många som förstår att man blir vårdare åt sin förälder som jag då har blivit åt min far. Detta är ju som sagt dom anhörigas sjukdom. Även om jag älskar min pappa så finns det svåra prövningar även för mig, som när pappa ska gå på toaletten Te.x..
Nej nu blir det duschen och sedan kommer jag åter i kväll och bloggar vidare....

Kommentarer
Postat av: zandra

sv: Kul att du vill vara med! :)

Kika in senare ikväll för att se om du vann!

Vann du inte? Ja, då kommer en ny chans imorgon :)

2010-09-28 @ 18:08:17
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0