Onsdag morgon...

Jaha då bär det av till jobbet och jobba sedan är det demens mässan som gäller. Hoppas jag klarar av intrevjuerna utan tårar men det tror jag iallafall. Det kan vara svårt att parata om sin pappa men lättare att skriva ibland. det löser sig som min pappa alltid sa.
Efter mässan så blir det nog snabbt hem och kolla hockey tror jag .
Under förra inlägget fick jag en komentar så jag nästan börja gråta. En barndoms vän som heter Jenny har skrivit så fint så jag blev aldeles tårögd. De var ett tag sen vi sågs men i bland så tänker jag på dej oxå de ska du veta tjejen. Men hur kan man välja å vara kvar i fjollträsk när man kan bo i Dalarna;)

Nej nu är det mässan och ikväll så bloggar jag och berättar hur intervjuerna gått och om det blir å vara med i någon tidning;) Kramar på er...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att svärmor vet att du kan mer än vad du tror själv, men va lugn och tänk inte på alla mäniskorna som sitter och lyssnar,det är du som vet och kan bäst om din pappa inte dom andra detta kallas för scenvana och det kommer med tiden efter några gånger så bryr du dej inte om publiken

KRAM PÅ DEJ MIN MÅGSTUPP O LYCKA TILL !!!

2010-09-29 @ 10:15:23
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-09-29 @ 11:28:00
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jenny Andersson

<3 Ja du Tööba-Lotta, vem vet, IKEA öppnar ju i Borlänge snart så kanske jag lämnar Fjollträsk då, det är inte omöjligt! :) KRAM!

2010-10-02 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0