Onsdag...

Har nyss kommit från jobbet och nu ska jag skjutsa upp Linda till jobbet. Det har varit en lugn dag på jobbet och kom i från förhållandevis tidigt.
För några dagar sedan skulle jag och Tomas ut och fiska. Jag satt och väntade och väntade. Tillslut dök han upp! Han hade varit på jeepbanan och åkt med Jonas så han kom i jeepen. Jag tyckte det var lite sent att åka och fiska för det hade börjat att skymma. Så jag sa vi tar och åker ner till sjön och badar bilen istället. Han tog mig på+ orden och efter kom Jonas oxå.

Så här såg det ut...



Jonas på väg in efter tvätten..



Vi hjälpte Jonas att tvätta av bilen ;)



Vatten upp på motorhuven när vi åkte in....



Det vart akvarium av extraljusen efter turen i vattnet :)


Ha det bra skriver nog om någon rolig händelse i min uppväxt i kväll... kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0