Tisdag...

Åhh i dag fryser jag lite, sitter och tittar ut på den frostiga naturen utanför huset. Nej ingen hoppa högt dag i dag. Men man kan aldrig bli riktigt nöjd ;). Det finns aldrig något bra som inte kan bli bättre..
Barnen blir hemma i dag för Tindra är febrig och snuvig. Själv ska jag ånga i väg till insjön och börja jobba strax. Tänkte jag skulle ta lite fakta om Alzheimers i kväll. kanske inte låter så där jätte skoj men lärdom kan man bli rik på. Jag tycker att fler borde veta mer om sjukdomen så dom kan handskas med en alzheimers sjuk person. Ja ni får väll läsa om det, om ni vill i kväll. Tänkte iallafall berätta lite om de tre faserna i sjukdomen och var min pappa ligger...

Höres i kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0