Torsdag...

I dag har jag varit och pratat jobb på två ställen. Funderar ju på att gör något annat ett tag...
Har även funderat på vad jag ska ha med mej till sommarstugan i morgon. Tänkte att Jag och Tomas skulle åka dit och sova där en natt som vi pratat om hela sommaren. Det blir ett dygns fiske så länge det är ljust ute. Och jag hoppas ju på att dom stora är på hugget igen... Höstfisket brukar ju vara bra. Fisket ska komma i gång nu enligt fiskekalendern. Hoppa ju på dom stora som sagt var...
Var upp till mamma och pratade lite idag efter jobbet. Mamma hade haft en jobbig natt med en del bråkigheter med pappa. Och i morse så ville inte pappa tvätta sig så mamma kom för sent till jobbet. Det är inte lätt för henne som måste sköta både sig och pappa....







Fina fiske minnen att minnas... 
Tomas och jag...








Detta är min absolut roligaste fisk att få ta.
En gös på 75cm och 4,5kg







Det har ju ändå varit två fina fiskeår...
Det är bara hoppas att det blir lika bra i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0