Blickar mot morgondagen

Jag ser i fram i mot i morgon då jag ska på ett möte och ställa frågor till politikerna i Leksand. Hoppas det blir många bra frågor och att dom tolkar folkets synpunkter på rätt sätt.

Jag har haft mycket tankar kring pappa de senaste dagarna och förtått att det gått väldigt långt. Det är en tuff tid som står utanför dörren och jag hoppas att allt löser sig tilll det bästa. Jag önskar ibland att man kunde göra mer för ungdomar i samma situation, men det är svårt att räcka till för alla. Därför tror jag stenhårt på våran ide om att bara sitta prata och gör saker gemensamt. Mattias är en underbar människa att prata med och jag känner att jag kan ringa till honom när jag vill om det känns tungt. Så jag hoppas verkligen att vi får till något och att det är fler som vill vara med! Jag tror att det kommer bli roligt och en härlig gemenskap. Så vi får se efter den 16 april vad vi kommer fram till och vad vi ska göra här näst...

Hoppas att ni får en trevlig dag i morgon. Jag kommer in och berättar hur det gick med våra politiker efter jag lagt mina små änglar i morgon.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0