En kväll med pappa!

Det var en tuff kväll med pappa. Att sitta och lyssna på någon som pratar osammanhängande i en timme går an men när det blir tre timmar så blir det jobbigt och energi tömmande. jag är helt slut efter detta och är bara glad att jag härda igenom detta för mammas skull. Det jobbigaste var att han inte kände igen mig efter tio minuter. Han tilltalade mig chefen och att jag fick låna maskinen när jag ville. Han var tillbaka på jobbet. Som sagt en tuff kväll men jag är ändå glad för att mamma ville så gärna åka iväg på detta. Nu ska jag dyka ner i kudden och sova.. Ha det bra alla och ta hand om varandra. Tillsammans kan man ta sig igenom berg om det så behövs....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sänder massor av energikramar! och så hoppas jag vi kan få till en träff!



Kram/Nina

2011-04-05 @ 11:47:13
Postat av: Anonym

TACK för din e-mail,den värmde! ! !

Din tuffa vecka behöver många kramar o mycket sömn!!

KRAM / Beth

2011-04-05 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0