Ett stort TACK

Ett stort Tack till Sverige radio Dalarna!

Det har varit en fullspäckad dag med mycket på tapeten och den är inte slut än. Om en liten stund bär det av till styrelsemöte i Leksand och en efterlängtad kop kaffe. Radio intervjun gick ju bra men det hade kunnat varit en timme till jag har så mycket som jag skulle vilja få ut. Jag skulle vilja ha in lite mer yngre förmågor i föreningarna i landet för jag tror att det är vi som orkar mer en dom alra närmaste så som make\maka. Jag ser att det är fler som lyckats hitta hit och ni får gärna lägga en komentar om det är nått ni tycker att vi ska göra i demensföreningen Leksand. Jag är väldigt tacksam för tips och ideér eller om ni bra vill flicka in med några ord. Jag och min bror kommer oxå gärna ut och pratar om hur det är att vara annhörig i mån av tid.


Vill ni ha kontakt med mig är det bara att höra av sig på mail eller telefonen
Tel: 0707677388
Mail: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Måste bara säga att ni är så bra på att berätta hur anhöriga till en demenssjuk har det. Många har ingen aning om hur vardagen ser ut för de som har drabbats av denna sjukdom.

2011-04-12 @ 18:26:29
Postat av: Anonym

Tack för att ni är ärliga o vill så mycket gott.

STOR KRAM Beth

2011-04-12 @ 21:21:26
Postat av: Anonym

Vad fantastiska ni är att få ut budskap och information!!

Kommentarer från några som arbetar i Borlänge - "Dom kunde prata bra dom där pojkarna"

Kram/Nina

2011-04-13 @ 07:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0