Nu händer det saker





Idag kommer det lite grabbar och sätter igång med att bygga ny brokvist åt oss här hemma. det har jag väntat på en tag så jag är jätt glad för det. Tyvär måste man ju själv åka och jobba, har en del stolar som måste målas i dag för dom måste vara klara i morgon. Har haft högvarv på skallen denna vecka så man får lov att tänka att man ska ta en dag i taget. Mycket kretsar kring pappa och mamma. jag vill ju att båda ska ha det så bra som möjligt. Att känna att mamma kan koppla av ordentligt. I morgon ska min kära bror följa med pappa till falu lassaret och röntga pappa.  vi får hoppas att det funkar bra utan krångel, det är ju inte så lätt att få pappa att lyssna och göra som man vill. Men det går nog bra hoppas jag. Jag satt i går och drömde mig bort i soffan till dom dagar då pappa var frisk. Det var en tid som var underbar med jakt och fiske. Att sitta och tänka på det var som en befrielse men det rev oxå upp djupa sår i mig.

Nej nu ska jag ut och flytta lite vindskivor och sedan bär det av till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0