Ny vecka

Jaha då börjar en ny arbetsvecka. Det har varit skönt med några extra dagars ledigt även om jag har träffat pappa i tre dagar som rör till det lite i min skalle. Det kan göra mig så frustrerad och förtvivlad över situationen och sjukdomen. Nu måste pappa in på Heltid, Mamma klarar inte mer och jag förstår det. Det låter elakt att säga det och man känner sig som en svikare och en dålig människa men nått måste ske. Att leva som hon gör nu är inte mänskligt. Det är bara att be till högre makter och hoppas att han passar in på avdelningen som han är och provar på denna vecka. Annars vet jag inte hur vi ska bära oss åt.Jag försöker att se det lite positivt och jag hoppas att mamma får vila dessa tre veckor han ska vara inne denna gång...

Nej dax att sticka till jobb och dagis.. Ha det bra och ta hand om er alla läsare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har skickat mail till dig på hotmailen, läs!

//Nina

2011-04-26 @ 15:59:24
Postat av: Anonym

Lämnade över Pappa idag. Klart jag ska vara med flickorna, var hans svar när jag sa att han måste stanna, Var vid gott mod - "det löser sig" - vem säger så ?

Kram/Beth

2011-04-26 @ 19:47:41
Postat av: Anonym

förstår att det känns hårt och inse att det är det bästa för alla, har själv varit i den situationen men kan bara säga att hade jag vetat det jag vet idag hade jag inte väntat så länge på att ordna heltidsboende åt mamma. hoppas allt går bra:))

2011-04-29 @ 07:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0