Påskafton

Dagen började med en trevlig men även psykiskt påfrestande promenad med familjen och farmor å farfar. på vägen såg jag en videkissar så jag bröt en kvist för att gör en visselpipa åt mina barn. Vi gick ut för att titta på dom små söta griskultingrana. barnen tittade och tyckte det var spännande. När vi till slut kom hem allihopa så började att tälja. Linda gick och flinade åt mig som om hon tänkte att den där får du aldrig nått ljud i. Men tjii fick hon. Vi efetr en stunds pillande med pipan gick vi och satte oss för att äta tårta på altanene i den sköna värmen.


Amanda med sin visselpipa. Hon sa: Jag tycker om den för den är så poppig!



Pappa och jag efter den sköna promenaden...


Kvällen avslutades med grillad egen marinerad fläskytterfilé och tsatziki...
Den var en underbar dag där jag fick göra en visselpipa precis som pappa gjorde åt mig när jag var barn!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej Broder.

Mor och far var här igår och fikade. Mycket trevligt men jobbit som sjutton att konversera med pappa,trotts att han var på ett strålande humör.



Brorsan

2011-04-23 @ 19:49:11
Postat av: Anonym

Roligt att Bernt fått träffa sina pojkar även om hans prat inte går att följa med. Det där med visselpipan känner jag igen- min mor gjorde en till mig när jag var liten. Billiga leksaker o lärdom

Kram

Beth

2011-04-23 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0