äntligen så ser jag slutet

Jag har siktat mot slutet av sommare ända sedan jag började i mars. Nu är det nära! Då börjar jobbet på hemmaplan och jag känner lite mer frihet och vi får äntligen dra igång jobbet med styrelsen igen. Jag fick ett samtal i förra veckan från yvonne på demensforum (tidningen för demensförbundet) och hon vill att jag skull pratat lite om hur det är att vara anhörig och kanske få en liten artickel i tidningen i december. Det vore jätte roligt att få berätta lite från min synvinkel. Det har hänt så mycket kring pappa under sommaren men inget jag vill ta upp här! Det har varit mycket omtumlande känslomässigt och jag har haft ett enormt känslosväng i min kropp. Jag har skanat och älskat min pappa om vart annat. Att sitta och skriva om det är för mig en befrielse som ni inte kan ana.

Nu har jag bara en vecka kvar i Insjön sen är jag på Erkers och jobbar och då ska jag få mer tid för bloggen och mycket annat här hemma. Hoppas ni haft en underbar sommar och att ni har njutit extra mycket under era semestrar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På "plats" igen efter allt i sommar! Hör av dig när du kan och känner för det/Kram Nina

2011-08-15 @ 14:01:37
Postat av: Tobias (svar till Nina)

Det kommer jag och göra bara jag fått komma igång med mit vanliga jobb här på näs...

2011-08-16 @ 08:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0