Andra advent

Hej! Hoppas ni haft en fin andra Advent. De måste jag säga att det har jag haft.. Vi var ut en tur och tittade på hur fint vi bor och samtidgt passade vi på att grilla lite korv vid en tjärn långt inne i skogen. Helt underbart..
Just nu är det full rulle på hjärnkontoret med mycket på jobbet och mycket som ska hinnas med innan jul men det löser sig som min pappa brukade säga. Man får ta en dag i taget.
Jag satt och tittade på en gammal intervju från 2006 med drottning Silvia om Silvia hemmet och hur det var för henne och hennes mor som vart drabbad av Alzheimers. Mycket intressant! (jag kanske lägger upp den på bloggen vid ett senare tillfälle!



Tänk vad vackert vi bor!



Den andra advent gjorde jag som jag skrev förut. Jag tände ett ljus för alla nära och kära som gått bort och ängnade en tanke åt dom istället för att tända det andra ljuset.

På Julafton ska jag åka och äta mat men min pappa och sedan åka hem och fira jul med mina barn. Dom är så uppseplta inför julen och det är ju deras tid. Dom kom nys och tittade ut och såg att det har snöat i natt och gissa om dom vart glada. 

Nej nu måste jag åka till jobbet för annars saknar dom väll mig. Har tagit lite sovmorgon idag...
Vi hörs snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0