Dan före doppare dan

Jaha då var det dagen före och jag jobbar men jag ska visserligen bara göra halv dag... Som ni förstår så har vi lite bus för oss på jobbet i bland  och nu är jag sugen på att göra något men jag vet inte riktigt vad. Har ni någon idé?
I dag när jag kommer hem från jobbet så har jag väll som alla lite jul bestyra att syaala med. Några klappar som fortfarande ska slås in och julskinkan ska grilljeras och ett måste! Jag ska göra appelsinris;)
Det är min favorit på julen! Sen blir det väll bara att sjunka ner i soffan och följa uppesittarkvällen oxå.

Ja just det. Jag och min bror åker på en resa till Östersund! Det vart så i januari. Vi ska dit och föreläsa den 16 januari och kommer hem den 17de. Jag tänkta att jag skulle ta med mig datorn och ni ska få följa den resan. Sedan den 22 Februari så blir det föreläsning i Mora. Det blir mycket spännande dom kommande månaderna. kommer och ta med videokameran och videoblogga lite då troro jag;)

Nej nu blir det full fart till jobbet men jag åtekommer i kväll under julstöket... Stora kramar på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0