en jobbig natt

Klockan är lite över 06 på morgonen och jag har sovit så dåligt i natt.  Nu på morgonen har jag bara drömt mardrömmar och känns som det är lika bra att kliva upp.
Jag har gjort upp en eld i öppna spisen och tänkt att jag skulle sätta på lite kaffe. Ibland så kommer mitt liv i kapp och jag drömmer mardrömmar om det som jag upplevt förr om åren. Alla har vi ju haft våra tunga tider i livet. Jag hra drömt om när farmor var dålig och när pappa fick diagnosen det har jag aldrig gjort förut. Nej en riktigt jobbig natt.

Nu ska jag sätta på lite kaffe och pigga upp mej lite för jag har lovat barnen att ta in granene i dag för i veckan kommer det bli så mycket ändå..

Kramar på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0