En underbar morgon

En underbar start på dagen. Jag vaknade i dag med en underbar syn! Min kära samb och mina älskade barn stog vid sängkanten med kaffe och smörgås. Det får mig att tänka tillbaka på när jag var liten och började göra kaffe på säng till min mamma och pappa. Jag började med det och såg att dom blev så glada så varge helg gjored jag det. Det enda problemet var att jag var så morgonpigg så det vart tidigare och tidigare och mindre och mindre uppskattat. Tillslut när jag började komma vid femtiden då bad dom mig sluta. Det kan man ju förstå vem vill kliva upp kl 5.00 en helg ;)

När jag väl kom upp så möttes jag av en underbar syn igen min älskade familj stog och bakade lussebullar tillsammans i köket. Tänk var underbara dom är..







Det har varit en vecka som har varit upp och ner och Lindas "Farmor" har fått somna in i den eviga vilan. En sorg som drabbat oss alla. RIP

Jag själv föröker att komma i lite julstämning men det är inte det lättaste. Man har mycket som kommer och går i sin lilla skalle. Men huvudsaken är att barnen får en underbar jul. Det är barnens tid och jag vill ge dom all kärlek och värme under julen! Det är det dom ska minnas under livet.. Precis som jag har gjort...

Hoppas ni alla får en trevlig andra advent. Jag själv ska tända ett ljus för alla nära och kära som gått bort under min livstid och ängna en tanke åt dom.. Ta hand om varandra..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: älskling

men älskling du glömde nämna ljuset du fick med på tallriken med smörgåsen :-) puss älskar dig..

2011-12-03 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0