Fjärde Advent

Igår vart det en sådan där dag när jag vart ganska ur jängorna men det blir ju sådan dagar oxå här i livet. Nu sitter jag här och försöker ta fart så jag kommer till jobbet och hinner med allt som ska hinnas med på jobbet.
I går var det den fjärjde advent å ändå är det nästan en vecka kvar till julafton. Lite tråkigt, Hade gärna fått julen överstökad. Det är bara ett sånt flackande och farande under jul.


Jag har lite kort om tid denna morgon men jag ska göra ett inlägg till i kväll om jag har tid. Det är lite grejer på gång som jag håller på att fixa med på jobbet som jag ska försöka klämma in denna vecka men det kanske inte går som är för Demensföreneningen Leksands skull men vi får se om det finns möjlighet att klämma in det kan bli svårt alla vill ju ha allt till jul och jobba är det inte ont om just nu. Tänkte att det blir några timmar övertid denna vecka.

Vi höres i kväll måste rusa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0