Helg

Då var det helg och jag sitter här och ska strax gå in i duschen. Idag ska vi på begravning i Blge och så ska vi försöka hinna med att handla lite innan julen är här. Vi har en hel dag framför oss och det ska hinnas med mycket och jag hoppas vi hinner.
Veckan har varit tuff, Allt ska ut innan jul på jobbet och det är mycket julstök hemma.

Jag satt hemma här om dagen och tänkte hur man själv skulle reagera på diagnosen Alzheimers. Jag skulle nog bli knäckt och skulle nog inte vet hur jag skulle göra. Jag såg på svenska hjältar galan i går med tårar i ögonen och tänkte just på detta när tjejen fick priset som hade blivit friskförklarad från canser. Ja canser går och bota men inte Alzheimers och jag var väldigt glad att hon blivt friskförklarad och för allt hon gör för de drabbade en Sann hjälte. Det är en hämsk sjukdom även det och månag går bort i den. usch och fy det finns så mycket orättvisa i denna värld men tänk på att ingen kan göra allt men själv kan man göra något...

Nej nu ärt det dax att duscha och sen är det dax att gör sig i ordning..
Ta hand om er så hörs vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0