;)

På måndag nästa vecka ska jag och pappa vara tillsammans medans mamma jobbar. Jag hoppas det går bra och att allt inte blir för mycket upp och ner men det brukar ju gå bra. Jag vet att mamma har det jobbigt med honom just nu. Det berättade hon igår och jag kände att hon behövde stöttning av mej men jag vet inte riktigt vad jag ska säga ibland när hon kommer så och vill prata. Det är ju inte bara och säga som pappa alltid sa: Det löser sig. Det har förövrigt gått i arv till mej;) Linda gnäller på att det säger jag alltid... Nåja skämt och sidor. Det kan var tufft ibland att vara en stöttande person oxå Just kanske för att man själv är involverad. Jag tror att jag ska åka upp och hälsa på när pappa kommit hem i dag. Dricka lite kaffe innan ungarna ska hem från dagis. Nej nu måste jag upp med ungarna på dagis kommer tillbaka lite senare. Ha det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du!

Träffade din far idag. Vi tittade på bilder över sanddyner och hav, så pratade vi om hur skönt det är att gå på havets botten när sanden välver sig under fötterna. Vi pratade tom om Thailand och fiskarna där...

Kram/Nina

2011-02-24 @ 15:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0