Film

Jag och Mattias och min bror har ju pratat om att göra en film om unga anhöriga och tagit hjälp av Krister westerlund och nyss för sekunden sen ringde Mattias till mej och berättade att Krister hade ringt och berättat att nu är filmen troligen finansierad och det är snart dax att köra... Jag vart jätte glad och hoppas värkligen på att få göra något för andra med samma problem. Detta var helt otroligt roligt och det bästa som kunde ha hänt idag.
Så nu ska vi bara träffa dom andra tjejerna som gjorde första filmen om unga anhöriga.

Idag kommer mamma och pappa ner och fikar med oss och det är så roligt. Mamma skulle bjuda på äppelkaka och vaniljsås. Hoppas pappa är lite lugn i dag.
Jag fick hör här om dagen att pappa hade fått besök av en gammal arbets kamrat när han var inne på avlastning och han hade även känt igen honom. Jag vart så glad när han berättat att han varit in och hälsat på pappa. En skötersak hade sagt åt pappa att han skulle gå in på rummet men då hade pappa sagt: -Lugna dej lite kolla ser du inte att jag pratar med Tommy. Och att han kände igen Tommy va ju otroligt roligt...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt fantastiskt att filmen nu blir av (även om det kanske dröjer). Tror du att du kan säga till mig när du ska träffa tjejerna som gjorde den första filmen? Jag är så nyfiken på att höra deras fortsatta liv osv.

Kramar från Nina G.

2011-02-04 @ 11:43:00
Postat av: Anonym

Otroligt bra om det kan gå vägen !

Kram Beth

2011-02-06 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0