Helgen i korta drag

En morgon med huvudvärk, snöfall och jobbiga ungar. trevlig morgon? nej! I helgen så var min moster upp och hälsade på hos min mor. Dom var hit ner och fikade i lördags. Mamma och moster har haft en riktigt rolig helg tillsammans i Borlänge. Där mi n kära syster visade min blogg för dom. Dom hade skrattat duktigt sa mamma om fisket i Idre och hurmoster vart daskad i ändan av gäddan. Hon undrade ju direkt om någon hade undrat om de var sant eftersom hon vet att det låter ju aldrig som det när man berättar historien. Det var iallafall första gången mamma var in och läste på denna sida och jag såg att hon var stolt när hon prata omdet. Hon till och med undrade var jag har lärt mig skriva så bra. Jag fattar ingenting hon måste ha låga tankar om mej. Alla kan väll skriva.  
I söndags var vi bara hemma och tog det lugnt på kvällen så kröp jag och Linda ner i varmt skönt bad och bara njöt när ungarna hade lagt sig. Nu var det nog om helgen kommer väll tebaka lite senare ikväll och skriver en rad tror jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0