Helgen

Det har varit mycket funderingar iu skallen på sista tiden, så här för någon dag sen bad jag min kompis Tomas komma hit och muntra upp mig en kväll. Vi spelade lite Tv-spel och så när jag hade lagt barnen.  Så tyckte han att vi skulle åka och pimpla en dag. Äntligen fiska tänkte jag det var länge sen. Så i lördags åkte vi och fiskade itillsammans och när vi kom fram till sjön så var det bara att börja pulsa. Det var snö ovanför knäna en bit. tills vi kom ut på sjön för där hade det ju smält bort mycket då det var blidväder. Vi satt där och hade jätte skönt solen sken och vi bara satt och snacka om allt från himmel till jord. Ni vet ju hur garbbar är? Man paratr skotrar, Fiske och kvinnor... Haha..
Du vet ju att du har rätt Tomas. Om du läser detta så skaffa ingen ny.. För hur ska man kunna lita på nått som blöder en vecka utan att dö;)

Nej nog med strunt snack ville bara säga att detta var en helg jag behövde...

Kommentarer
Postat av: Carro

Men töba då...;) det var väl att ta i.. Ni killar är ju döende så fort ni blir förkylda! Hahaha;)

2011-02-13 @ 13:22:36
URL: http://caroline1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0