Jaha då var det helg

Hallå på er....
Har legat krasslig några dagar men i dag är det hyfsat bra. Har suttit och mailat lite om filmen här på morgon så vi får se om vi kommer igång snart. Jag har en dotter som är aldeles under bar när jag låg igår så kom hon med vatten till mig och sa att man måste dricka mycket när man är sjuk. Vilken tjeje jag har! Ja och vad händer i dag da? inte mycket ska kolla på slaget om siljan på TV och sen får vi se. Har kompisar som jagar på mej och tycker att jag ska komma på fest efter matchen men det beror på hur jag hkänner mig men det skulle onekligen vara roligt för de var ett bra tag sen jag var ut och Linda har sagt att jag får gå ut om jag vill. Så vi får la se... Hoppas det är bra med alla er där ute.. kramar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0