Tillbaka efter träning

Jaha nu är jag tillbaka efter enm 35min trmpning på våran crosstrainer. Jag stod i duschen för en stund sen och tänkte på hur mycket jag vägde 2009 och jag måste säga att jag är ändå ganska stolt att jag kommit så här långt med vikten. Vi började hårt med viktminskning jag och linda hösten 2009 och jag gick ner ca 10kg på ett halvår och det får man säga att det är ganska bra för att bara äta rätt och inte träna speciellt mkt. Jag ska titta om jag har några bilder på hur stor jag var då



Det här är våren 2009 och då väger jag runt 95kg



Detta är i juli 2010 då vägde jag runt 75kg alltså 20kg mindre ett år senare och idag väger jag runt 70kg och jag jobbar fortfarande med formen på kroppen men jag känner mig starkare och friskare. Man får ju säga att det är ju svårt att hålla vikten som kock men nu går det bättre. Jag måste ju oxå säga att min sambo Linda är extremt duktig oxå. Ja det var lite om mej det som bara poppade upp men ni ser vad man kan fixa bara igenom att ät rätt och så mår man så mkt bättre...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skillnad ! Du skulle lära ut så fler fick nytta av kunskapen o den saknade vikten !

Kram

Beth

2011-02-22 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0