Brrrrr

Usch vad kallt det är ute.. Kan det inte bli lite varmare?....
Pappa kom hem i veckan och det har gått ganska bra.. jag ser ju en kraftig försämring mot för tre månader sen men det får jag ju ta. Hur ska man tänka för att vara glad? Det är ju så att man får vara glad över att pappa jämt är glad och inte tycks lida av detta.. Men tankarna blir alltid åt ett annat håll. Hur hade det varit om han varit frisk?, Varför? och Hur är det om ett år? Det finns miljoner med tankar som poppar upp i lilla skallen ibland. Om jag skulle få önska om framtiden så skulle vilja jobba med demens och anhöriga. Det är nått jag ska jobba för i framtiden....

På måndag är det dax för styrelsemöte i Leksands demensförening. Det kommer och bli spännande och roligt och träffa gänget igen...

Ha det bra alla där ute...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 1 febr. är mötet

Vi ses

Beth

2011-01-28 @ 23:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0