Ny dag

Jaha då står en ny dag för dörren och nya möjligheter här i livet. Idag ska jag städa upp lite i köket och prata lite med mamma och se hur dte går för henne. Jag hjälpte henne och skaffade internet i helgen och nu kan hon äntligen börja surfa där hemma. Det är otroligt att det tog så många år innan hon fick i ordning på det. Men nu mamma kan du surfa;)

Just nu tycker jag att det är jobbigt för Amandas skull här hemma.. Hon har fått glasögon! Riktiga flaskbottnar. Hon försöker ha dom men det går lite si så där. Hon har ju sån dålig syn så det kunde jag aldrig tro. Jag försöker ju stötta henne som den pappa jag är och jag tänker ofta, Vad sa pappa till mej när jag var lite och fick glasögon. Men jag kommer inte i håg de.

Nej jag får väll ta min morgon kaffe med min syster nu om hon inte jobbar. Jag och min syster brukar rinag till varandra på morgonen och drick kaffe samtideígt eftersom vi inte träffas så ofta. Får slå henne en signal nu tror jag.....

Ha de bra alla vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0