Godmorgon

Idag har jag haft sovmorgon.. Nu är mamma i Lysekil och semestrar lite och det kan hon behöva. Jag fick mms från dom igår och dom såg ut att ha det så skönt. Jag håller på att försöka hitta på något bra att gör med Tindra i dag. Jag tror att det kan bära iväg upp till skeberg och bror min om han bara hör av sig. Jag fick ett brev i går som glade mig otroligt mycket som jag får berätta om en annan gång men jag hoppas att det kommer ut nått bra av det för all demensvård i Leksand...
Nu är det dax för att städa upp lite här hemma och kanske lyssna på lite musik som piggar upp. Jag hoppas att det är bra med alla er läsare och att om ni är drabbade av sjukdomen som anhörig\närståeende så ska ni veta att ensam kanske man inte kan göra så mycket för att förbättra situationen men tillsammans är vi starkare....
Kramar på er och hoppas på att få återkomma till brevet längre fram.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0