Haft lite sommarlov

Hej på er jag har haft lite sommar lov från bloggen och jobbar å sliter.. Så jag hinner knapt med mig själv. Vad har hänt sen sist? inte så mycket. Jag försöker och hinna med all måsten här i livet och pyslar på i min takt. Mamma har varit ute och rest en vecka så jag har tagit hand om allt som måste göras hos henne. Försökt att fiska lite med min bästa kompis och bara varit när det funnits tillfälle. Jag håller på att försöka att sätta upp en fiskeblogg tilsammans med min  bästa kompis och om det är intressant fårn ni gärna surfa in där. Den är som sagt bara i start groparna än men den kommer snart igång bara jag får lite semester från jobbet... Jag har själv haft mycket i tankarna det senaste så ibland känns det som jag har gröt i huvudet. Hoppas ni alla läsare har haft det skönt under denna period av sommaren och att ni fått mycket sol och bad med nära och kära. Här hinns det inte med mycket sådant men det kommer...


Våran fiske blogg: www.totos-fiskeblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0