Känslor

Idag är en sådan dag allt bara bubblar upp i skallen. Jag sitter och pratar med min sambo och tankarna svallar över. Tårarna trillar och jag får lite skuldkänslor. Jag måste träffa pappa snart. Det är tufft och hinna med allt just nu och jag blir bara trött på mig själv.. jag skulle vilja hinna så mycket men då behöver jag nog en månads ledighet. Jag är trött och matt och irriterad på mig själv för att jag inte har hälsat på pappa. Jag ska göra det men det där med tiden är lite svårt. Jag hade även velat varit med på båtturen i fredags då det firades 15 års jubielum till sjös och jag hoppas att det har varit en trevlig tripp för er alla i föreningen. Jag ska gå och lägga mig tror jag och få lite mer energi i kroppen. tuen kramar på er alla vänner och läsare. Jag är så glad för alla nya mail och komentarer jag fått dom senaste veckorna. Jag tänker ofta på er som har hört av er och sitter i samma sitts som jag.. Jag tittar in i morgon eller på måndag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0