midsommarafton

Igår hade vi faster och mamma på middag. Det vart grillad fläskytterfilé, rostad färskpotatis, Tzatziki, beasås och grillade coctailtomater. Fantastiskt gott. Midsommar i Dalarna var ju som vanligt: REGN! Det har ju blivit lite av en tradition med regn under midsommarafton.
På kvällen satt jag och mina barn i soffan och plötsligt säger Amanda: Pappa, ops betyder att man har ställt till med något. Jag tittar på henne och säger ja det är riktigt. -Då ska jag säga det nästa gång jag har sönder något. Vilka komentarer det kommer från denna unga dam;)
Sedan tog jag och en kompis en tur till Leksand och tittade på dom yngre förmågorn hur dom beter sig på midsommar. Ja, båda jag och min kompis tyckte att vi hade blivit lite för gamla för att hålla på som dom gjorde där. Bara fylla... Nej usch!
Hoppas ni alla haft en underbar midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0