sommaren går fort

Dagarna bara springer iväg..  Jag hinner knapt med...
Idag bär det av till Erkers för att jobba. Jag måste säga att det är en trött man som sitter här och skriver. Huvudvärk och väldigt trött. I dag skulle det bli så där jätte varmt tror jag så det är väll bara att jobba på och se glad ut fast man nog hellre hade legat i solen och haft det skönt. Men det är ju sällan man gör de. Jag har haft en trevlig midsommarhelg med barnen och Pappa har det bra i Leksand men det kan vara svårt att kopla ifrån tankarna om honom.

oj oj oj nu är klockan 06.49 och jag börjar 7.00 och har inte kommit i kläderna än.. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det kämpigt att stiga upp när solen är varm och man tycker att "alla andra" får vara lediga. Jag kan iaf trösta dig med att din pappa ser ut att må bra och är så där jätte mysig, som du vet att han är.

Kram/Nina

2011-06-29 @ 07:37:03
Postat av: Anonym

Jag om ngn vet hur det är att gå upp när man inte vill. Bernt var ute o gick o kom o hälsa på Pärlan i sällskap förstås.Han verka vara "som vanligt"

Jag fick då en kram av honom Hoppas Du är ledig i helgen så du får vila lite.Kram Beth

2011-07-01 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0