Ett STORT tack!

Idag var Bengt här och pratade lite med mig och lämnade även filmen Älgjakt på dvd som minne efter pappa. Filmen finns inte på dvd så han fixad det åt mig och han är helt underbar som gjorde detta för mig. På kvällen satt jag och tittade på den och tårarna kom och var väldigt svåra att hålla tillbaka. Det var en känsla jag aldrig upplevt i mitt liv. glädje och saknad blandade sig och jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta åt allt. Det var så länge sen jag såg denna film! Så igentligen ville jag bara Tacka Bengt på min blogg för att han visat sådan förståelse och värme till mig och min familj!



Så därför vill jag förära honom en ros med kärlek och värme från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0