Fredagen!

I går var det mest att försöka vila sig i form men det har funkat sådär. Men vi jobbar väll vidare på fökylningen då. När Linda var ute och skottade i går så kom det ett par som var väldigt pratsamma och Linda förstod inte vilka dom var tillslut fattade hon och släppte in dom för dom sökte mig. Det var Bengt jägerskog med fru som dök upp. Ni som inte vet vem Bengt är så är han natur fotograf och jobbar för svt han gör mycket dokumentärer och var med och filmat mycket annat oxå Bl.a 8 dagar och på spåret osv. Han gjorde filmen älgjakt har i från där pappa, jag och hela släckten är med i familjen nygårds tror jag. Nu håller han på med en uppföljare till den och sitter och klipper matrial på över 20år. Så vi stod och pratade en stund om Unga anhöriga filmen och filmning över huvudtaget.

Idag ska jag inte göra mycket bara försöka ta mig till affären och handla lite mjölk och lite så tror jag. Vet inte om Magnus, Thess och lille wille kommer ner och hälsar på i dag. Det vore ju skojigt! Vi får la se.. Kanske gör ett inlägg på eftermiddagen! Hare bra med er... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0