God morgon alla glada

Idag är det rulle hela dagen först iväg med ungar till dagis och sen jobbet för att efter jobbet skynda att duscha hos mamma och byta kläder så jag kan åka in till Leksand och medverka på styrelsemötet. De kan nog bli en rolig dag det här;)
Just nu sitter jag och botar huvudet från värk och hoppas att det ska släppa. Det är ju bara fantomsmärtor för man kan ju inte ha ont i en protes.

Jag Hoppas på att dit blir nått spännande att skriva om ikväll. Är det någon som vet om jag har berätta om min tupp som jag stoppade under pappas säng när jag var liten? Eller när bror min åt hundmat? Ja vi får väll se om vi kan ta nått som livar upp. Det är sånna stunder man ska ha här i livet för det finns så mycket tråkigheter iallafall..

Ha det bra så hörs vi kväll..

Kommentarer
Postat av: Carro

Eller när töba åt hundmat??;) eller när vi blev skrämda i ladan ute på öna av anna och jenny? Eller när vi gjorde dirty dansing lyftet i vattnet... Eller när vi var så arga på varann så det slutade med att vi kramade om varann;)

2011-03-02 @ 11:05:49
URL: http://caroline1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0