Helgen

Jaha då var helgen snart slut. Det gick fort. Vi har varit på dans med Amanda i dag och så har vi varit och firat pappa som fyllde år i går. Där var det ju ganska virrigt i dag men han var jätte glad när vi kom. Amanda har verkligen givit mig goa skratt idag. Deras dansledare var sjuk i dag så dom hade en annan tjeje som övade med dom och när dom skulle skriva upp alla som var där så visste hon ju vad några heter. När hon kom till Amanda så säger hon och du heter Amanda men Amanda säger nej. Läraren blir ställd och börjar gissa på andra namn. Då säger Amanda. -Jag heter inte Amanda utan Amanda Nygårds (busunge som hon är). Sen vid maten för en stund sen så kommer nästa replik. Jag var snäll och laga mat med majs i för de vet jag att dom älskar så jag säger det jag hade majs i för de vet jag att ni tycker om. Ja säger Amanda men jag får inte äta för mycket för då blir jag för rund. Alltså om jag får för mycket majs i magen.

Jaha det var denna helgen och i morgon börjar en ny arbetsvecka... Ha det bra sö hörs vi i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag satt vid datorn i går o titta ut, där kommer lilla Amanda med syster o far o går på den hala isen upp mot Björkbacken. Vilka fina barn ni har !

Tag vara på den här tiden - man kan inte vrida tillbaka till den mer än att ha fina minnen.

Kram Beth

2011-03-07 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0