Måndag

Är det någon som vill byta med mig? Nu har jag varit sjuk till och ifrån i över två veckor. Vaknar i dag med hes röst och känningar i halsen. Mina barn är dunder sjuka och har feber så det går bara runt mellan mej och barnaen. Jag hade hoppats att jag blev frisk nu så man kan få lite gjort! Skulle vilja åka ut med pappa en sväng och kanske ta en bulle vid sommarstugan så jag får lite nya minnen! Men jag vill ju inte smitta ner någon av mina päron. Snart är det dax för nätverksträff med demensförbundet! det ser jag fram i mot. Det blir jag och bror-Otto som gör den resan ända till Borlänge skulle jag tro;)


Lägret!
Jag har fått en del förfrågningar om lägret i sommar. Som Mattias karlsson är med och fixar. Jag har själv sagt att jag vet inte om jag kan då jag jobbar ganska intensivt på sommaren och det kan vara så att det kolliderar med en sak jag har drömt om i många år att göra med Linda som skall ske i sommar. Jagf hade velat åkt men jag är väldigt kluven. Jag hoppas ni som vill ha med mig dit inte blir allt för besvikna. Jag hoppas verkligen att det blir ett super läger med nya vänner för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0