Ett par dagar med massa händelser.,..

Helgen har varit fantastisk på många vis. Jag har blivit erbjuden en tjänst som jag nu har tackat ja till. Vi gjorde en sväng till sommar stugan i söndagskväll. Regnet bara öste ner så vi rodde i land och satte oss i bilen en stund. Men hur det en bar sig så åkte vi ut en gång till och det skulle vi inte ångra. Det var bara stora fiskar som ville hugga och vi ville inte åka hem. Igår åkte vi ut här nere på Alviken och fiska lite det vart  fem gäddor och det får väll vara godkänt men inte så jätte imponerande kanske. men det var ett par kvällar som får mig att tänka och försöka koppla bort alla problem och tankar. Så jag är väldigt glad att jag har min fiskevän och kompis Tomas. Vi kan prata om allt och lite till och vi har varandra i svåra situationer. Idag bär det av för lite vårdplannering om pappa sedan en lite anhörigträff med Nina och Maggan. Och då ska min kära bror vara med och det var ett tag sen jag såg honom så det ska bli skoj. Han har väll varit ner till fjollträsk i går tror jag. Hmmm Han kanske har nått kul att berätta...'

Ja ja vi får väll se. Här kommer ett par bilder från i söndags. 

 

Dom var hungriga så denna gädda fick jag upp två ggr. Helt otroligt!




Det var som sagt dom större fiskarna som högg denna helg och här var väl en av dom största.



Och till söndagsmiddag åt vi abborre och mos.. Perfekt avslutning på dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0