Pärlan

Idag bär det av till Insön för att jobba och sedan bär det av till Edshult för att ficka lite med den underbara personalen på pärlan (dagverksamheten) där pappa har varit innan han fick fast boeénde på Edshult. Jag ska passa på att träffa min pappa i dag oxå naturligtvis. Det vart inget i går jag var alldeles för trött när jag slutade. Vi får väll se hur trött jag är idag men det spelar ingen roll, idag blir det att träffa pappa. När sommaren kommer då börjar all stress för mig. Det ska skyndas och allt ska gå fort när man fixar mat eller glass till kunderna och när man kommer hem så är man så upp i varv så man inte kan sova. Det är tur att jag har två jobb ett tag. Jag vet att det är inte bra för kroppen att stressa men vad ska man göra? Jag hade velat åkt till sommarstugan denna helg som kommer och bara vara men jag hinner inte. Måste hjälpa min svåger att köra lite sopor och helst fixa lite med veden. Men som sagt Lat man dör långsamt och vila får man göra i graven. De blir fint de ligga i en kista och äta mask;)


Jag måst passa på att tack er som mailat mig bara på två dagar så har jag fått mail från mitt förflutna från olika håll! Jag hoppas ni känner er träffade ni som mailat. Jag vill i allafall bara säga stort tack för det.  Jag blev jätte glad över det!

Nej nu får det väll lov att bära av te Insjön...

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

TOBIAS! Grattis till priset! Fortsätt kämpa, alla som lider i det tysta behöver sådana som dig! Jag är så stolt över dig! Stooor kram Jenny

2011-05-31 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0