Fredag härliga Fredag

Nu sitter jag här igen med kaffekoppen i handen och ska göra ett litet inlägg innan jag far till jobbet. Kaffet smakar himelskt och jag känner att det ska bli underbart med helg.

Var och hälsade på min pappa igår . Det var tufft och vart mycket tankar som vanligt. Men det var så skönt att min bror var med och att  pappa var så glad. Han höll till och med på att tvångsmata mig med godis..
Jag tänker ofta när jag ser honom, Om det där skulle vara jag och jag visste att jag skulle gå en sådan tid till mötes och få denna j-la sjukdom. Skulle jag fixa de? Absolut inte! Jag skulle aldrig fixa det. Då tror jag det var en någon annan lösning på problemet. Att ha det livet som pappa har det kallar jag inget liv. Sen vet man inte hur mycket han förstår själv för han lever ju i sin lilla värld.

Jag önskar att jag hade mer tid att ge andra och även pappa i det här stadiet. Men man har en familj med barn, hundar och sambo och man inte glömma sin familj. Dom kommer alltid i första hand.

Jag hade hoppats att det var dax för en föreläsning snart så jag fick lite matrial att lägga upp här på bloggen. Jag skulle vilja det. Inte bara för er utan oxå för mig själv och för att det stärker mig som människa. Ni anar inte hur jag har vuxit som människa det två senanste åren och börjar känna mig mer omer tryg i mig själv..

Nej nu måste jag åka. börjar titta på klockan och den börjar rinna i väg..
Vi höres ikväll eller i morgon! Hoppa lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0