Helgen

Helgen har varit både rolig och givit mig många tankar och så. I söndags träffade jag pappa och åt tårta tilsammans med honom hemma hos min kär mor. Det tog verkligen musten ur mig.. När jag kom hem så var jag så känslomässigt ur balans och så har jag inte varit på länge. Tankar kom och tårarna trillade. Så har det inte varit alls på ett år. Nog för att jag varit nere men inte så långt ner i skorna.  Det var då skönt att se att pappa mådde bra och allt var som det brukar men jag tycker inte att det är ett vaärdigt liv. Varför inte få ha det bra när man blivit pensionär?
Han fattas mig otroligt mycket och just vid denna tiden på året gjorde vi så mycket tillsammans. Hämta granen till jul och en fågel tall, jagade varje helg. Jag hade önskat att set skulle varit så än idag.

Nej vi hörs klockan tickar och dax att jobba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har det tungt och jobbigt, sänder dig "tröste" kramar/Nina

2011-11-16 @ 06:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0