stress och Jultid

Oj oj oj vad veckorna rullar på och man hinner knapt med! Snart är det jul och sen är det påsk och midsommar. Vart tar tiden vägen om det ska gå så haär fort och man har inte fyllt 30 hur är det då vi 50 års ålder? Jag har den synen på livet att man ska inte stressa men denna värld är ju bara uppbygd på stress. Jag fattar inte!

Helgen har varit bra har hållt på att fixa en massa hemma på gården. På Torsdag så bär det av till Leksand och en ledig dag är det tänkt. Då ska det hinnas med Tandläkaren , Klippa håret , Neco och hälsa på pappa om jag hinner med allt. Ett stressat schema där med men det ska nog hinnas med;)

Den här tiden har jag gått och tänkt mycket på pappa. Just jul och vinter var den bästa tiden som jag hade med pappa som frisk. Det gör mig så ont naär vintern kommer och allt jag och pappa brukade göra tillsammans poppar upp i palneten. Hugga granen och fågeltallen det gjorde vi alltid tillsammans. Jag saknar den tiden! Man kan ju inte hjälpa att tankarna far dit hela tiden och man får det tufft med sig själv.

Oj nu måste jag nog åka klockan tickar men jag lovar ska bli lite bättre på att skriva men tiden bara rusar i väg. Kram på er så höres vi en annan dag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi jäktar - för vad ?

Jag finns på Pärlan i morgon om det är till ngn hjälp för Dig.

Grötmöte -vinster ?

Kram

Beth

2011-11-23 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0