Tisdag

Det har varit full rulle över helgen med insättning av en insats i öppna spisen och städning. Jag har gnidit på så mycket jag bara orkat. Idag är det gröt fest med föreningen  och de tycker jag ska bli roligt.
Jag var och hälsade på pappa förra veckan, En jobbig stund som även bjöd på många skratt. Han har ju humorn kvar men jag tycker att det tar knäcken på mig just samma dag som jag är där. Det är som luften går ur mig efteråt.
Sen har det varit lite jobbigt för min älskade sambo som behövde åka iväg ett slag.  Så det har varit en tuff vecka förra veckan och i går på morgonen då ringde min kära mor och talade om att hennes bil inte gick så då fick hon låna min. 
Så det har varit lite upp och ner det senaste dagarna. Men det är klart att man ska ha det lite knöligt så man känner av när man har det som bäst. Allt kan inte bara vara en dans på rosor även om man önskade det i bland.  
Nej jag lär väll sätta fart upp tilll min kära moder för hon behöver bilen idag med...

Vi hörs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0